-
Медийната грамотност е темата на втория видеокаст за уменията на 21-ви век на Lidl
Първият епизод от поредицата достигна над 59 хил. гледания за по-малко от месец
-
Български производители са изнесли стоки за над 42 млн. лева за шест месеца чрез Лидл
От 2019-2021 г. сумата възлиза на над 150 млн. лева, посочи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България
-
Климатичните цели на компанията майка на Lidl бяха потвърдени
Веригата ще намали въглеродните си емисии с 95% до 2030 г. и ще премине към 100% зелена енергия през 2022 г.
-
30 млн. лв. износ на български продукти с "Лидл България" за първото полугодие
Хлябът и олиото продължават да бъдат най-изнасяните продукти в мрежата на Lidl
-
Продукти за 48 млн. лв. са продали в Европа български производители през Lidl
Български сурови барчета излязоха на ключовия германски пазар, и то на премиум позиция на касата, казва Милена Драгийска-Денчева
-
Български производители са изнесли продукти за 48 млн. лв. в мрежата на Lidl
Над 20% е ръстът на реализираната българска продукция в чужбина в годината на кризата
-
Ефектът Lidl върху икономиката на България: 1,12 млрд. лева
За 2019 г. "Лидл България" реализира 3,3% от оборота в сектора на търговията на дребно с едва 1,3% от наетите в него
-
Lidl ще строи трета логистична база в България
Обектът ще се намира северно от София, край селата Чепинци и Локорско
-
„Лидл България“: Ключово е да се прецени кои са най-нуждаещите се сектори
Впрегнахме целия си ресурс за осигуряване на логистиката и доставката на стоки, каза в в интервю за bloombergtv.bg изпълнителният директор Милена Драгийска
Таг лидл българия
Пазари